wtorek, 2 października 2007

Meine Bauhaus


13 i 14 październik Mistrzostwa Polski w Warzonie.
Znowu przyjedzie masa fajnych ludzi. Rozpoczną się bitwy, które odbędą się( mam taką nadzieję) w miłej i sympatycznej atmosferze.
Oczywiście wystąpię z moim Bau. Przygotowałem już rozpiskę. Skonsultowałem ją z osobistym Doradcą Wojskowym czyli ogólnie znanym i lubianym Bakemono Maru vel Gobbas.
Zatwierdził, więc przystąpiłem do malowania. Zaległości w tej materii mam ogromne.
Ale w końcu jestem do niej(tzn malowania) dobrze przygotowany. Zamiast tysięcy tubek z akrylami artystycznymi mam farby modelarskie. Przy okazji, poczyniłem porządne zakupy czyli w większości są to farbki Vallejo oraz kilka firmy Pactra.
Namówiłem już Christofa coby popstrykał im zdjęć więc po powrocie około połowy X-ka przedstawię swoich picassiaków(tutaj chciałbym oficjalnie przeprosić pana Picasso, gość miał talent)
Ba kiedy piszę te słowa część już jest nawet upaćkana( czyt. umalowana;)).
W ten weekend postaram umalować dragonów, którzy są podstawą tej formacji obronnej.
W zeszłym roku byłem przedostatni. Więc postawiłem sobie zadanie. Być wyżej niż rok temu.
Nie jest ono wygórowane... więc trzeci od końca będzie już sukcesem.
Czas na przedstawienie armii:

Kapitan Jegrów z 98Reg "Władcy Gór"
Kapitan Jegrów z 101Reg "Krzyczące Orły"
Kapitan Dragonów z 1 Własnego Regimentu Gwardii Księżnej Leokadii
Kapitan Huzarów z nieustalonej jeszcze jednostki. ;)

Elity:
98 Regiment Jegrów "Władcy Gór",
101 Regiment Jegrów "Krzyczące Orły".

Grunty:
1 Własny Regiment Gwardii Księżnej Leokadii,
211 Regiment Obrony Ziem Bauhausu,
12 Półbrygada Dobrowolna Cudzoziemców , 18 grupa Szkocka.

Support
507 Ciężki Kroczący Regiment Strzelców "Synów Wittmana"

Genezę powstania tych jednostek przedstawię innym razem. Czyli na dniach.
Viva la BAUHAUS!!!

Brak komentarzy: